31. 12 . 2010

19:30 Jacqueline Chuah 0 Comments

Dear diary,
today already is 31st in Dec, also the last day in 2010..
Represent back, what I have done in this year, 2010 ?

the days passing with tears, smile, tired , laugh ..
Ya, this the life we must used it .

This has been a great year , dont you think?

新的一年 又来临了叻!
我感觉有点怕怕的... 而且, 在想 countdown 的感觉完完全全的没有..
不是说 悲 , 而是在想, 也不只是个普通的日子... 悲 的是, 这样又过了一年..
而且 现在的我头又有点烧..

时间过的很快很快.. 真的很快..
我还记得, 去年今天的我在哪里和谁一起过这12月31 号- 1月1 的12点!
就是我的BABYSON BILLY 啦! 我抱着他一起看烟花, 然后又回到电视和电脑前..
妈妈和妹妹也不在家叻!
今年呢?妈妈在plan着节目, 姐妹们那也是有节目, 要join 吗?
我也不知道.. 头很痛。。


吖!不想了不想了!!
我也应该休息休息下 再打算等下的节目吧!


Anyways ,
As usual like your all said,

NEW YEAR NEW LIFE NEW HOPE !



its almost New Years Eve and I think its gonna be an
Awesome
New Year for both of u!

Here, to wish all of my barbies ,my darling, my friends, my viewers ,

HAPPY HAPPY NEW YEAR !! Wish your all the BEST BEST from the head to leg !!
=D



WELCOME
2011
! ! !

0 Comment: